Sidor

torsdag 26 oktober 2017

Julshuffle

För ett tag sedan hittade jag en kul lista hos Bittes jul. Reglerna är följande: Ta fram eran julspellista och sätt på shuffle. Inför varje fråga trycker du på nästa och besvarar frågan med låten det blev. Inte fuska nu, det blir roligare då.

1, Denna låt sätter jag på direkt på julaftons morgon.
Mary, Did You Know?
2, Denna låt sjunger jag dagen innan julafton.
Go Light Tour World
3, Denna låt ska jag gifta mig till.
Away In A Manger (vilken tur att jag redan är gift! ;) )
4, Går inte att skita utan denna i bakgrunden.
Breath Of Heaven (hahaha!)
5, Jag ska begravas till denna.
Decemberfåglarna
6, När det julbakas lyssnar vi på denna.
O Holy Night
7, I bakgruden till Kalle Anka spelas.
O Come All Ye Faithful
8, Min favorit låt.
När juldagsmorgon glimmar
9, När granen kläs spelas.
Ding Dong Merrily On High
10, Året runt spelas denna låt.
It´s the Most Wonderful Time of the Year

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar