Sidor

söndag 8 oktober 2017

Roadtrip med julspaning

Igår var jag och min man på roadtrip, för att fira att vi varit tillsammans i 5 år, woho! Jag sa åt honom att vi även var på julspaning, och trots att han inte riktigt tänker lika mycket på julen som jag, så hittade vi faktiskt varsitt jultecken.
I Vadstena hängde det julbelysning på byggnaderna kring slottet, och även den här slingan med stjärnan över en gångbana. Gissar att det hängt kvar sedan förra året. Klart synligt!

När vi skulle handla på eftermiddagen såg min man både julmust och pepparkakor i vår mataffär. Hade han inte sagt något hade jag missat det totalt. Vad är jag för ett julfreak egentligen? Borde jag inte känna vibbar av sådant där på långt håll? ;) Det blev dock inga juliga inköp, det får vänta lite...

Den senaste veckan har jag hört flera vänner småprata lite om julen. Typ att de längtar till julen och har börjat småplanera. Det är faktiskt inte så långt kvar nu...!

Har ni gjort några juliga fynd den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar